Bookhaul #3

Už třetí bookhaul je tu. Asi nějak začínám více kupovat knihy, což je skvělé, jelikož mám jeden velký sen, o který se dnes s vámi chci podělit.


Co je můj velký sen? Už pár let si představuji malý okamžik, který bych chtěla, aby se v budoucnosti stal. Je to prosté. Chci mít svou vlastní knihovničku někde u okna s výhledem na město a sedět v pohodlném ušáku, upíjet kávu a číst dokonalou knihu. To je jeden z mých snů, ale tento se něčím liší od těch ostatních. Není tak těžký na splnění. 


Jezdecký tábor Yonahlossee je nákup z Levných knih, kde jsem nebyla již velmi dlouho, ale před nějakou dobou jsem tam zavítala a zaujala mě tato kniha, zejména obálkou, mám-li být přesná. Těžko říct, jestli jsem měla ten den šťastnou ruku na vybírání, ale brzo se to dozvíme.


Na tuto knihu jsem nepřišla tak úplně sama. Dívala jsem se na video na Youtube od Irenky z Knihánkova a ona o téhle krásce mluvila. Tak jsem si ji našla, a jelikož byla ve slevě, tak jsem ji okamžitě šoupla do košíku a objednala, protože mě naprosto oslnil příběh. Je totiž o německém důstojníkovi a židovské dívce a o jejich lásce. Stačí se jen zaměřit na ta dvě slova ne moc snadno spojitelná slova. Němec, žid. 
Na tuto knihu už můžete najít recenzi (tady).



Dítě číslo 44 jsem si chtěla přečíst už dlouho a teď, když jsem se k tomu konečně dostala, tak jsem se příběhem nemohla nabažit, jelikož byl poutavý. Ale už teď vím, že má své chyby a vše jsem shrnula v recenzi (tady).



P.S. je hodně chválená kniha poslední doby, a tak mi v knihovničce nesměla chybět.



Nejnovější kousek v knihovničce je právě Dárek na rozloučenou. Dostal mě jak obálkou, tak hlavně anotací, takže pokud vás zajímá něco o člověku s rakovinou a o člověku, který někoho ztratil, toto bude pro vás. Jako bonus vidím i to, že jsou do knihy zakomponovány recepty.



Jako poslední tu mám Číslo: Nekonečnost. Toto je závěrečný díl trilogie a já ho dostala od kamarádky, která četla druhý díl stejně jako já, ale jí se nelíbil, a protože měla třetí díl doma, tak mi ho darovala.

Tak a to by byly všechny mé úlovky. Co jste si za poslední dobu koupily nového vy? Podělte se o své tipy v komentářích.


Evelin

Komentáře