Me and travelling

Dnešní článek bude zase v něčem trochu jiný. Bude o mém vztahu k cestování a něco málo k balení.





Já sama moc necestuji. Nebo možná i ano. Sama to nemůžu moc posoudit, protože každý má hranice někde jinde. Kdybych měla říct, kolikrát jsem byla na dovolené u moře, tak to bude číslo devět. Navštívila jsem takové ty hodně navštěvované země jako je Chorvatsko, Řecko, Bulharsko a Černá Hora. Samozřejmě, že se mi každá tato dovolená u moře líbila a jsem za ní neskonale vděčná, protože vím, že někdo takové štěstí mít nemusí. Ale kdybych musela seřadit, kde se mi líbilo nejvíce, a kde nejméně. Vypadalo by to asi takto:
  1. Černá Hora
  2. Bulharsko
  3. Chorvatsko
  4. Řecko
Vím, že pro hodně lidí je právě Řecko nejhezčí, ale mně se něčím nelíbilo. Abych řekla pravdu myslím, že kvůli lidem. Nejvíce se mi tedy líbilo v Černé Hoře, kde jsme byli v roce 2008 a na to nezapomenu. Ty hory, kterými autem projíždíte a to moře. Naprosto dokonalá země, kam bych se chtěla znovu podívat.
Moře nebo Hory?
Kdybych vám teď hned řekla, že neumím lyžovat, tak myslím, že vaše odpověď je jasná, ale mylná. Já bych si vybrala hory. Miluji procházky, západy slunce a hotelové pokoje. :)
Vrátíme se ale zpět. Tento článek vyjde až po Velikonocích, ale o těchto velikonočních prázdninách budu s rodinou u mých prarodičů, kteří bydlí v jedné vesnici blízko Jičína. A samozřejmě si s sebou musím něco zabalit. Moje nutnosti, co nesmí chybět jsou samozřejmě klasické věci jako oblečení a hygiena, ale věci navíc, bez nichž bych nejspíš nedala ani ránu, jsou neméně důležité. Je to třeba nějaká knížka nebo časopis. Každý z nás má svůj koníček něco , co rád dělá a i to bychom si s sebou na cestu měli vzít. Pak jsou to neodmyslitelně sluchátka. Nedokážu si představit jet bez nich. Možná už jsem maličko závislá na hudbě, ale někdy právě ona dokáže pomoct nejvíce. Notebook, telefon, nabíječka.... To snad ani nemusím sdělovat. Prostě věci, které máte rádi.
Za čtrnáct dní jedu se svou třídou na týdenní výměnný pobyt do Německa. Abych řekla pravdu, moc se tam netěším, protože si moc nerozumím s mou partnerkou na výměnu, ale tak přežiji to. Hlavní na co se nejvíce těším, je však cesta. Měli bychom tam jet devět hodin a právě na takové cesty je nejdůležitější jídlo. Ano, jídlo, kdo by ho neměl rád?
Možná tento článek neměl hlavu ani patu, ale mně přijde docela poučný a pro někoho možná i inspirační. Dejte mi určitě vědět  jaké cizí zemi se nejvíce líbilo vám?

Evelin

Komentáře

  1. Pokud jde o moře, navštívili jsme několikrát Chorvatsko a jednou Itálii. Přesto mám raději hory, kam jezdíme každoročně, ovšem ne kvůli lyžím. S rodiči a známými zkrátka objevujeme krásu Alp, stoupáme do výšek a užíváme si nádherné přírody. Nějak nemám ráda horko, no.
    Co se týče balení, vždy se vejdu do krosny i s laptopem. :3
    A jídlo? Miluju jídlo! :D Avšak věř, nebo ne, existují lidé, kteří jí, jen protože musí. o.O

    Ohledně článku. Ano, neměl hlavu ani patu, ale nečetl se špatně. Možná to jen chtělo brát věci systematicky a nepřeskakovat od jednoho k druhému. :D Jinak to bylo hezké. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za vyjádření a za konstruktivní kritiku. Alespoň vím, v čem se zlepšovat.
      Evelin

      Vymazat

Okomentovat