Bookhaul #1

Pro dnešek je tu článek, který mě samotnou bude velmi bavit a bude tedy o knížkách. A to o těch, které jsem si koupila, nebo které jsem dostala za poslední dobu.



Je jich tu přesně devět a můžeme se na to vrhnout. Na všechny tyto knížky čekejte recenzi.



Jako první tři tu mám trilogii Selekce. Takže knihy s názvy První, Elita a samotná Selekce. Tuto trilogii napsala americká spisovatelka Kiera Cass.


V další hromádce jsou tituly od spisovatelů, jako je Nicholas Sparks a jeho kniha Co s láskou. Toto je filmové vydání, a proto je tu změněn název. V prvním vydání se kniha jmenuje To nejlepší z nás. Další je tu spisovatelka Jennifer Niven a její kniha Všechny malé zázraky. No a nakonec se dostáváme k mé oblíbené autorce a to k Rainbow Rowell a její knize Fangirl.


No a v té poslední hromádce jsou tituly jako je Stalker od Larse Keplera, Dívka s pomeranči od Josteina Gaardera a Dívčí parta povedený večírek aneb past na kluky od Lisi Harrison.

A co jste si tento měsíc koupili nebo dostali vy?

Evelin

Komentáře

  1. super článek! víc takovýc článku o kinhách fakt super))
    tešim se na další ! mrkni určitě i ke mě : http://styleworldbypetra.blogspot.cz/2016/04/vyberes-si-to-anebo-to-wouldyourather.html

    OdpovědětVymazat
  2. Super článok a krásne fotky... ja som si tento mesiac kúpila Dánske dievča (:

    Daniela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Mně se také Dánská dívka hodně zamlouvá, myslím si, že jednou půjde se mnou domů.
      Evelin

      Vymazat
  3. Z těchto mám přečtené všechny díly Selekce a Fangirl a všechny jsem si doslova zamilovala :). Myslím, že se ti budou taky líbit :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny díly Selekce, Fangirl a Všechny malé zázraky mám už přečtená a byly to krásné knížky. Brzo budou na ně i recenze tady na blogu.
      Evelin

      Vymazat

Okomentovat