HAUL za poslední dobu #1

Krásné odpoledne všem. Dnes tu mám článek, na který se i já jako odběratelka několika blogů, dívám nejraději. A budou to moje nákupy za poslední dobu.



V dubnu jsem měla se svou třídou výměnný pobyt v Německu, kam jsem se moc netěšila, ale docela se mi tam nakonec líbilo, ale hlavně jsem tam jela nakupovat. Musím říct, že utrácet v eurech je mnohem jednodušší než v korunách, protože to není tak velké číslo.

Jako první začnu s botami od Adidasu, které se mi strašně dlouho líbili, a jelikož jsem neměla žádné boty na jaro, po příjezdu z Německa jsem zavítala do obuvi a koupila tyhle krásky. Jejich přesný název je Adidas Originals Adidas Superstar Foundation J B23642 a stály mě 1490 kč.



Další kousek je už z Německa z Bijou Brigitte. A jsou to tyhle nádherné hodinky. Jsou prostě obyčejné a přitom naprosto dokonalé. Přesně takové jsem dlouho sháněla. Cena: 25€


Jelikož jsem dost stresující člověk, antistresové omalovánky nemohly chybět, a to i když už jedny doma mám.


V lednu jsem si koupila moji první červenou rtěnku a celkově jsem si oblíbila mít něco výrazného na puse. Už dlouho jsem snila o značce MAC, a jak už jsem řekla v eurech se platí lépe, odnesla jsem si tuto v odstínu Craving. Stála 20,5€.




Když už jsem byla v Douglasu neodolala jsem ani značce NYX. Tento korektor je v blogovém světě modlou, a tak jsem ho také chtěla vyzkoušet. Svojí pověst naprosto vystihuje. Opravdu je to nejlepší korektor, který jsem kdy vyzkoušela. Cena 7€.
Když už jsme u těch korektorů přihodila jsem do košíku i tento od Catrice, který je u nás pořád vyprodaný, ještě na něj nemám názor. Cena 3€.







Ještě před odjezdem jsem sháněla power banku a sehnala jsem jednu z Mallu od značky Samson. Cena 300 kč.


Maličkost, kterou jsem si odvezla z Müllera je tento balzám na rty od Labella.


A poslední věc je moje nejoblíbenější řasenka od Maybelline Lash Sensational.


Strašně doufám, že se vám tento formát líbil a omlouvám se za to, že jsem dost přeskakovala, co je z Německa a co z Česka, ale brala jsem to podle toho, z čeho mám největší radost.

Evelin

Komentáře

Okomentovat