Girl Online

Autor: Zoe Sugg
Originální název: Girl Online
Nakladatelství: Jota
Počet stran: 360




Anotace: Penny má tajemství. Pod přezdívkou Girl Online si začne psát blog o svém každodenním životě – o klucích a kamarádkách, o trablech ve škole i doma, ale také o záchvatech paniky a úzkosti, kterými v poslední době trpí.
Když už je situace na všech frontách na pováženou, rodiče ji odešlou na pár měsíců na střední školu do New Yorku. A tam Penny potká Noaha: úžasného charismatického muzikanta, kterému se prostě nedá odolat. A vůbec poprvé v životě se doopravdy zamiluje. A jak jinak (je přece blogerka!), o své pocity se upřímně podělí se všemi čtenářkami svého anonymního blogu. Jenomže Noah má taky svoje tajemství. A kvůli němu její anonymita na webu jednoho dne praskne jako mýdlová bublina – a v ohrožení se neocitne jenom ona, ale i její vztahy k nejbližším přátelům.

Pro dnešek to bude kniha, kterou jsem dočetla teprve nedávno a abych řekla pravdu měla jsem tento článek už napsaný, ale nějak jsem si řekla, že si svůj názor nechám uležet v hlavě a pak to napíšu znovu. Takže jsem tady a povím Vám, že můj první dojem byl, že je to nádherná kniha s nádherných obsahem, ale postupem času mi došlo, že jediný důvod proč je tak omývaná je kvůli spisovatelce Zoe Sugg, což je anglická vlogerka, blogerka a youtuberka. Na svém youtube channelu přidala video o této knize a tím to všechno začalo. Kdyby nebyla blogerkou a youtuberkou její kniha by určitě nebyla, tak žhavým tématem. Ale určitě nechci, aby to vyznělo, že ji nemám ráda, protože je to právě naopak. Sleduji její videa už více než rok a půl a strašně mě baví. A i já jsem se vlnou nechala unést a pořídila jsi knihu jen kvůli autorce.
Příběh byl velmi hezký a určitě to není žádná klasická story. Není tak krásná dívka se vším úžasným a za to musím dát velkou pochvalu. Protože v dnešním světě je těžké vymyslet něco originálního. Knížka má 360 stran, což je naprosto normální a tato délka mi vyhovuje. Vydalo ji nakladatelství Jota.
Kdybych něco měla říct k obálce, tak je strašně moc nádherná. Je tam to co miluji a to jsou fotky. Font písma je tak
y super a plus je i to, že je tam i podpis Zoelly, což je její internetová přezdívka.
Tak a přicházíme k srdíčkování. Jak říkám chtěla jsem dát pět srdíček, ale zamyslela jsem se nad tím do hloubky a kvůli tomu, že to bylo spíše odpočinkové čtení a nic moc mi to nedalo musím dát dvě srdíčka, ale i to mi přijde dost dobré.
Evelin

Komentáře

  1. Jak jsi sama napsala, je to odpočinkové čtení, ale kniha mě vážně chytla :) Ve čtečce na mě čeká druhý díl, sice v angličtině, ale už se těším, až se do něj pustím :)

    Simply Janet
    Realash - sérum na růst řas GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se kniha líbila, ale to možná bylo tím, že jsem v té době byla v tom správném rozpoložení a náladě :D Člověk nesmí brát ty příběhy tak "tragicky" a popravdě si nemyslím, že je to velký "boom" kvůli autorce. Já ji třeba vůbec neznala a spíše mě zaujal barevný obal knihy a proto jsem po ní sáhla :-)
    Ale zase každý má jiný vkus a někomu se to prostě líbit nemusí. Což zcela chápu, mě se taky nelíbí něco co ostatní třeba opěvují:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě každý nemusí znát Zoellu, ale velká část lidí si tuto knihu koupila kvůli ní. Jinak musím uznat, že ta obálka je opravdu nádherná. :)
      Děkuji za komentář

      Vymazat
  3. Ahoj,našla jsem v článku nějaké nedokonalosti,ale neber to jako hate,spíš jako radu:) věř mi že lidi mnohem víc ocení když napíšeš svůj vlastní popis knížky,než abys to od nekud opsala.. vím že tam máš i svůj vlastní popis a názor,ale ten začátek je opsany,tak pro příště by to bylo lepší :)) další taková malá chybka-na začátku píšeš,že knížka má 360 stran a ke konci článku si napsala něco jiného,tak pozor na to :) jinak článek hezký,líbí se mi ten srdičkovací systém:) jinak opravdu si neber ty moje výčitky špatně,ale chtěla jsem ti poradit :) Hezký den :)
    -essdeesthoughts.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za komentář :) Určitě si ty nedokonalosti beru k srdci a jsem strašně ráda za takovou zpětnou vazbu, protože je strašně důležité, aby se člověk poučil z vlastních chyb. Ta anotace je opsaná a to jednoho prostého důvodu. A to je ten, že nechci moc prozrazovat věci, které v té originální anotaci nejsou, ale pokusím se to pro příště vylepšit a spíše napsat svůj popis :) Ještě jednou moc děkuji :)

      Vymazat
  4. Nahodou fajn tip na letni oddechovku , koukala jsem po ni tak aspon vim co mam cekat- diky :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj :).
    Tuhle knížku mám doma, koupili mi ji rodiče k Vánocům a už jsem ji četla asi třikrát :D. Naprosto s tebou souhlasím, je to taková odpočinková kniha, která se ale dobře čte a má pěknou pointu. Máš moc hezký blog!

    http://ordinarybloggerkid.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se knížka líbila a taky jsem si ji koupila hlavně proto, že je od Zoelly :) už jsem si objednala druhý díl a čekám, až mi přijde :)
    http://monulkov.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem právě naopak protože to napsal Zoe, jako youtuberka, tak jsem byla ke knížce hodně skeptická a dlouho kolem ní v knihkupectví jenom procházela, ale když jsem si ji nakonec koupila tak jsem byla nadšená. Mám ji doma necelý rok a už jsem ji stihla přečíst 2x a musím říct, že pokaždé mě děj pohltil.

    OdpovědětVymazat
  8. Co se týče hodnocení knížky, každý má jinak postavenou hranici. I když se mi knížka líbila měla i pár negativ, a proto ty dvě srdíčka. Jinak více fotografií plánuji.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat