Bookhaul #2

Dnes tu mám znovu po dlouhé době Bookhaul. Vám se to možná ani nezdá tak dlouho, ale ten předešlý jsem psala hned po Vánocích, takže už je to nějaká doba.


Mám tu dohromady pět knih a asi se na ně můžeme rovnou vrhnout. Jak už jsem říkala minule, na všechny můžete čekat recenzi. U některých už dokonce byla.



První kterou tu mám, je Deník od Anne Frank. Tento příběh znáte snad všichni a já na ni už psala i recenzi (tady).



Jelikož jsem skončila osmá v jedné literární soutěži, věděla jsem, že bych měla dostat 500 Kč na libovolné knihy. Jenže když jsem se tak dívala, co bych mohla koupit, zjistila jsem, že utratím víc, protože mě okouzlily rovnou tři knihy a jako první tu mám tuto a je to Volba od Nicholase Sparkse.



Protože jsem milovník Pýchy a předsudku, Pozoruhodná dobrodružství slečny Alethey Darcyové, nesměla v mé knihovničce chybět. Autorkou je Elizabeth Astonová.



A jako poslední jsem si vybrala Sedmilhářky od Liane Moriarty. Knížku už jsem četla a strašně se mi líbila. Recenze (tady).



Tak a poslední z tohoto bookhaulu je Než jsem tě poznala od Jojo Moyesové. K téhle knize se váže takový dlouhý příběh. Pokukovala jsem po ní už hodně dlouho a slyšela jsem samou chválu, ale já se bála, že to bude takový den další romantický příběh a nic navíc. Najednou na mě vyběhl trailer k filmu a po jeho zhlédnutí, jsem utíkala do knihkupectví pro tuto krásku, kterou právě čtu a jsem z toho nadšená.

Tak a to by byly všechny knihy tohoto článku. Jakou knihu jste si koupili naposledy? Určitě mi dejte vědět do komentářů a za každého nového pravidelného čtenáře jsem moc a moc vděčná.

Evelin


Komentáře

  1. Fajn kousky, já si určitě brousím zuby na Než jsem tě poznala, jelikož jsem četla na Jojo Moyes samou chválu :-) Tak hlavně ať se knihy líbí ! :-)

    http://pinkyvknihach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ta Pozoruhodná dobrodružství slečny Alethey Darcyové jsou jakoby o dceře Elizabeth a Darcyho, nebo jak? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné knihy. Než jsem tě poznala jsem četla a nezkutečně se mi kniha líbila, byla má první od této autorky a od této doby jsem si ji zamilovala. Jinak všechny ostatní knihy mám na seznamu, že si je chci přečíst, tak doufám, že mě ani jedna nezklame. Máš moc hezký blog určitě ho budu odebírat a ať se ti s blogováním daří i nadále. Krásné fotky! :D
    Reading With Lucy/Cooking With Lucy

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné knihy. Volbu Sparkse si už dlouho chci přečíst. Jeho knihy mě vždycky naladí na tu správnou vlnu :) Zatím nejlepší co jsem od něho četla byla asi Nejdelší jízda

    OdpovědětVymazat
  5. Tak já si teď koupila Než jsme tě poznala a chystám si ji vzít sebou na dovolenou :D Dále třeba Co je tvoje, je i moje a nesmím zapomenout na dvě recenzní knihy.. A hlavně teď dočtený Němý křik :D
    Katy

    OdpovědětVymazat
  6. cetla jsem Sedmilharky a libily se mi. od Jojo mam doma asi tri knizky, ale zadnou jsem jeste necetla :( a se Sparksem jsem naprosta ostuda, vubec nevim jak pise, nemam doma nic od nej, necetla jsem a vlastne ani nevim, jestli nekdy budu, posledni dobou se snazim brecicim knizkam vyhybat :)

    OdpovědětVymazat
  7. Parádní knihy! Zaujaly mě úplně všechny.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat