Odeonovky aneb Bookhaul #5


Z nakladatelství Odeon mě nikdy nic moc nezaujalo. Přišel rok 2018 a já vám zde ukazuji šest knih z tohoto nakladatelství, při čemž další dvě čekají na Wishlistu. Asi se mi prostě mění žánry na něco o trochu kvalitnějšího, teda alespoň v to doufám.


Jako první vám představím Únavu materiálu od českého autora Marka Šindelky. Toto je kniha, kterou v poslední době probírají snad všichni a i já se nechala stáhnout. Stihla jsem ji dokonce i přečíst a bohužel na mě moc dojem neudělala. Téma vážně dobré a silné, ale zpracování a styl psaní mi absolutně nesedli. Pro více informací RECENZE ZDE.




Enon je pro mě jedna velká neznámá. Měla by být o muži, který ztratil dceru a je paralyzován životem. Přesně tohle mě extrémně nalákalo. A neberte to, když je to jen za čtyřicet devět korun. Autor Paul Harding je nositel Pulitzerovi ceny z roku 2010 za dílo Tuláci. 







Tělo a krev od Michaela Cunninghama je stejný případ jako Enon. Nevím nic. Co mě donutila u téhle nebyla jen cena, ale také hodnocení na Databázi knih, kde má více jak 90%.






Michel Houellebecq je francouzský spisovatel a nositel Goncourtovy ceny z roku 2010. Tohoto autora jsem vůbec neznala. Každopádně když jsem spatřila obálku Podvolených a poté také téma knihy, které se zabývá islámem ve Francii, neodolala jsem. Tohle téma mě totiž hodně láká. 


Mischling je prvotinou americké autorky Affinity Konar, která pojednává o dvojčatech v koncentračním táboře v Osvětimi. Díky své podobnosti zaujmou doktora Mengleho, který si buduje svou vlastní lidskou zoo...
Příběhy z druhé světové válka a hlavně koncentrační tábory jsou přímo pro mě. Miluji například Deník Anne Frank, takže na tuhle krásku se také neskutečně těším.







Jasno lepo podstín zhyna od Sary Baume vypráví o dvou "vyvrhelcích", bezokém psu a muži bez přátel. Jejich cesty se jednoho dne protnou, a kdo ví co z toho vznikne.





S láskou
Evelin Monde




Komentáře

  1. Já jsem si odeonky poslední dobou velmi oblíbila, ale z těchto jsem tedy žádnou nečetla. Uvazuji o Podvoleni, naopak právě kvůli autorovi, i když téma mě zase tolik nezaujalo. ��

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý výběr! Já Odeonky miluju! <3

    OdpovědětVymazat

Okomentovat