|| Červencová společnost ||


Červenec byl měsícem odpočinku, volného času a hlavně splněných cílů, tedy především těch čtecích. A jelikož je toho opravdu hodně, tak rovnou začneme lehkým shrnutím.


Celkem přečtených knih: 10
Celkem prolistovaných stran: 2459
Nejlepší kniha: Volání netvora
Nejhorší kniha: Tramvaj do stanice
Průměrné hodnocení: ❤❤❤❤ (4,00 / 5)
Přečteno za den: 81,9 stran


První knihou, kterou jsem v červenci přečetla, byla Tramvaj do stanice od českého autora Jana Pavla, což byla moje prvotina od tohoto spisovatele a s největší pravděpodobností už další zkoušet nebudu. Příběh je o Hynkovi, který vede život plný sexu, alkoholu a drog, a o náctileté Natálii, která se do souseda Hynka zamiluje. Děj má dvě roviny, jedna je vyprávěna Hynkem a druhá právě Natálií. Tato kniha mi byla doporučena a já jsem z ní opravdu hodně zklamaná, kvůli stylu psaní i pro mě naprosto zbytečným sexuálním scénám. Dostala pouze 2,5 srdíčka.
Číslo dvě jsou Potrhaná křídla od Ruty Sepetys. Po Soli moře jsem potřebovala nutně další knihu od této autorky. Je pravda, že jsem na Potrhaná křídla koukala už delší dobu, ale kvůli tématu a období 50. let mě moc nelákala. Příběh je z New Jersey, kde se mladá Josie musí naučit žít bez matky, která jakožto prostitutka utekla a už se nevrátila. Upřímně mě ale překvapila a já ji mohu jen a jen doporučit.  ❤❤❤❤ (4/5)

Konec prokrastinace od Petra Ludwiga jsem četla asi už od dubna, a i když to má krásné malůvky a docela dobře se to čte. Neměla jsem moc náladu se v tomto tématu poučovat více, proto dočtení trvalo tak dlouho. Každopádně na konci jsem dospěla k názoru, že čtyři srdíčka si zaslouží. Bohužel si ale nemyslím, že by mi s bojem proti prokrastinaci nějak pomohla.



Love x Style x Life od Garance Doré byla taková jednohubka už z toho důvodu, že autorkou je blogerka. Byla to krásná kniha plná nádherných fotografií a jako odpočinek od příběhů naprosto perfektní. Hodnocení: 4/5




Další a ještě větší jednohubkou byl Muž, který sázel stromy od Jeana Giono, který měl pouze 19 stran jako e-kniha. Normálně se prodává s ilustracemi, takže těch stran je poté mnohem více. Pokud si chcete přečíst trochu úžasné filosofie, která se dostala mezi mé nejoblíbenější knihy, rozhodně si tuto musíte přečíst. Hodnocení:  5/5 ❤

Nejlepší knihou července se stalo Volání netvora od Patricka Nesse. Nejenže celou knihu doprovázejí naprosto dokonalé ilustrace, ale ten text a celý děj je neskutečně krásný a dojemný. Při čtení rozhodně doporučuji kapesníčky při ruce. Příběh je o Conorovi, který má velmi nemocnou maminku. Jednoho dne ho každý večer v 0:07 chodí navštívit Netvor, ale co Conorovi chce, to je tajemství. Hodnocení: 5/5 ❤


Mým obrovským restem byl Harry Potter. Konečně jsem se chtěla dozvědět, co na něm všichni mají. A s ohromným nadšením musím uznat, že moje první knižní setkání v podobě Harryho Pottera a kamene mudrců, bylo naprosto skvělé. Jak dobře umí J. K. Rowling psát jsem pochopila až teď. Těším se na další díl, který vyjde v této nové edici už teď v srpnu. Hodnocení: 5/5




Novinka od CooBoo je Možná jednou od Colleen Hoover, která mě neminula. Zaujala mě díky, propojenosti s hudbou od Petera Griffina. Od této autorky jsem už nějaké knihy četla, ale tato mi přišla zatím nejlepší. Příběh je o Sydney, kterou její přítel podváděl s její spolubydlící. Tím Sydney přišla od všechno o přátelství, partnera i bydlení. Co bude dělat dál? Pokud jste Možná jednou četli, rozhodně nezapomeňte na Epilog, který je na stránkách spolu s playlistem. Hodnocení: 4/5




Další knihou z žánru Young Adult je Amy & Roger: Na cestě od Morgan Matson. Je to takový Roadtrip po Americe, který vůbec není špatný, ale pár svých nedostatků má. A proto 3,5 hvězdičky.


Poslední červencovou knihou je klasika. Krysař od Viktora Dyka jsem si vybrala hlavně proto, že je krátký. A pokud mě sledujete, tak asi víte, že jsem si dala předsevzetí, že každý měsíc přečtu alespoň jednu klasiku a na ni mi v červenci zbyly pouze dva dny, takže jsem potřebovala něco velmi krátkého a zajímavého. Upřímně by se mi Krysař velmi líbil mnohem více, kdyby byl rozsáhlejší i třeba na dvěstě stran, jelikož takhle jsem se někdy maličko ztrácela. Hodnocení: 3/5


Dostali jsme se společně až na konec. Přichází na řadu prozradit největší knižní úspěch tohoto měsíce. Splnila jsem knižní výzvu, která čítala 30 přečtených knih za rok 2017. Ani si nedokážete představit, jak moc velkou radost mám, protože například za celý minulý rok jsem přečetla pouze 26 knih. 

Na jakém čísle přečtených knih jste vy? Jaká byla vaše nejlepší kniha července?
Určitě mi dejte vědět, jestli se vám typ tohoto článku líbí a jestli mám v něm pokračovat každý měsíc. Určitě nezapomeňte odebírat.




































S láskou
Evelin Monde







Komentáře

  1. Já v červenci přečetla 5 knih, popravdě jsem si myslela, že jich stihnu více, ale jak člověk přijde z práce a láká ho víc rochnění v bazénu a o víkendu má plány, kdy se číst někdy opravdu nedá, tak toho nakonec přečíst člověk moc nestihne.
    Srpen jsem ale nastartovala docela dost dobře, už jsem se pustila do třetí knihy, tak snad udržím takové tempo a třeba to dotáhnu v srpnu i na 7 knih, což by bylo super, protože poslední rok výšky toho asi moc stíhat nebudu.

    Jinak v červenci jsem přečetla: Manželé odvedle, DIMILY, Zbožňuju Londýn, Erebos a Blackout. Nejslabší kniha pro mě byla "Zbožňuju Londýn". :/ A nejlepší Erebos a Blackout. Pokud jsi ještě nečetla, tak určitě doporučuji! ^^

    A články tohoto typu se mi líbí, takže v nich určitě pokračuj :)
    Mrs. Jungová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono vlastně nezáleží na tom čísle, kolik jsme jich přečetli, ale hlavně na tom zážitku.
      Moc děkuji za komnetář.
      Evelin Monde :)

      Vymazat
  2. Moc pěkné fotky :) To jsi četla jako o závod :) Na Potrhaná křídla jsem nedávno narazila v antikvariátu, teď lituji, že jsem si je nekoupila :) A na Možná jednou se také chystám :) Hezké čtení i v srpnu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Také musím pochválit fotky, jsou nádherné. :) Z tvého seznamu jsem četla jen Volání netvora, ale je to opravdu silná kniha. Chystám se na Možná jednou. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Výběr knížek je víc než parádní. Potrhaná křídla mě čekají doma a Volání netvora si chci přečíst. A fotky? Nádherné! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat