Bookhaul #4


V dnešním článku vám ukážu, jaké knížky jsem si poslední dobu pořídila. Teda za poslední dobu... No popravdě tenhle článek mám už připravený od podzimu, což je vidět hlavně na fotkách. Jsem prostě ostuda no. 😂 Myslím, že jsem se rozvášnila až dost, takže teď jdeme rovnou na věc.


Pamatuji si, že zrovna tato kráska od Davida Nichollse už v některém mém článku zmíněna byla, ale ne přímo kniha, to spíše film mě dostal. Právě proto se pořízení Jednoho dnu stalo nutností. Doufám, že když se mi moc líbil film, knížkou jsem neudělala krok vedle.


O téhle knize jsem slyšela od nějaké youtuberky, ale teď si na její jméno nevzpomenu. Každopádně jediné, co mě na Amy a Roger Na cestě zaujalo, bylo to, že uvnitř jsou typy na písničky nebo spíše Rogerovi playlisty na cestu. Zároveň mě příjemně překvapila cena, a tak proto bylo šoupnutí do košíku bez rozmyšlení.


Uvnitř mé hlavy, kniha, na kterou už se třesu čtrnáct dní, ale musím přečíst něco jiného, co trochu brzdí mé nadšení. Zajímavá je hlavně ta obálka. Uznejte sami není podzimní? Alespoň na mě tak působí. A druhá věc je samozřejmě příběh. Jelikož se mi líbily Všechny malé zázraky (recenze TADY), které taky vyprávějí o nemoci a jsou od stejného nakladatelství, předpokládám, že tato kniha zahálet nebude a vytře mi zrak.


Myslím, že Léto, kdy jsme se potkali jsem také viděla u nějaké youtuberky a zaujala mě ta obálka. U mě přesně můžete vidět pravidlo, že obálka prodává. Tahle kniha už je přečtená a dokonce i zrecenzovaná (recenze TADY), ale můj šálek čaje to nebyl, ale jsem si naprosto jistá, že lidem, kteří četli Girl Online (recenze TADY) se bude líbit. Je to totiž podobný styl a žánr.


A jako poslední je tu jedna klasika. Velkého Gatsbyho jsem viděla jako film tak před dvěma roky, ale nějak jsem na to zapomněla. Jednou takhle jdu po Levných knihám a co nevidím. Francis Scott Fitzgerald v celé své kráse. Samozřejmě musel odejít se mnou. Jestli můj blog odebíráte, asi jste už zahlédli moji novou rubriku, která se jmenuje Chvilka s klasikou (TADY) a právě první díl je zasvěcený Gatsbymu.

Budu moc rád, když se se mnou podělíte, co vy jste si za poslední dobu koupili z knižního světa.

S láskou
Evelin Monde

Komentáře

  1. Z tvých přírůstků jsem četla Uvnitř mé hlavy a Léto, kdy jsme se potkali a stejně jako ty jsem od knihy čekala trochu víc. Já si poslední dobou pořizuji nějak moc knih, ale ono je těžké jim odolat. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Uvnitř mé hlavy a Velký Gatsby mě hodně lákají, i ostatní knížky nevypadají špatně, ale tyhle dvě mám už delší dobu v hledáčku.
    Krásné knížky, užij si čtení. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velký Gatsby je naprosto dokonalý... 100% doporučuji :)
      Moc děkuji ty také :)

      Vymazat
  3. Amy a Roger na cestě jsem už četla třikrát a vždy se mi knížka neskutečně líbí. Je hodně oddechová. :)
    Uvnitř mé hlavy bych si ráda koupila a konečně si přečetla příběh, který každý vychvaluje. No uvidíme, kdy si knížku koupím. A co se týče Léta, kdy jsme se potkali, tak ta mi leží v knihovničce a jsem na ni nehorázně zvědavá, tak se snad k ní dostanu co nejdříve. Užij si víkend! :)
    Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amy a Roger na cestě mám doma už od minulého léta a od té doby se mi docela změnil žánr čtení, takže snad se k tomu dostanu. :) Hodně mě tam lákají ty písničky jako taková inspirace :)

      Vymazat
  4. Moc pěkné kousky :) Ani jednu z knížek jsem zatím nečetla, ale lákají mě :) Hezké čtení a těším se na recenze :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné kousky! Jeden den si chci přečíst, hodně mě láká. Viděla jsem film a ten byl úžasný! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat