Food TAG

Krásný večer všem, dnešní článek bude o něčem, co myslím všichni milujeme. Ano, samozřejmě půjde o jídlo.




Abych řekla pravdu, kdykoliv nějakého blogera vidím vydat článek s názvem TAG, myslím si, že to napsal jen proto, že ho žádné jiné nápady nenapadly. Ale po chvilce zamyšlení a po odhalení, že něco jako Food TAG existuje, jsem změnila názor. Někdy je skvělé se podělit o trochu více soukromí, než v klasických článcích. A to hlavně při tématech, které máte velmi rádi. A právě tuhle podmínku u mě jídlo splňuje více než stoprocentně. Ale tak, konec okecávání a honem na to!

1, Co je vaše oblíbené jídlo?
Moje oblíbené jídlo? Nemusím se moc dlouho rozmýšlet. Samozřejmě boloňské špagety. A celkové všechny těstoviny. Už od malička mám, ale také hodně ráda kuřecí řízek jako každé malé dítě.

2, Jaké je vaše nejméně oblíbené jídlo?
No... Určitě to je med, tvaroh, ryby, zelí, vajíčka a játra. Myslíte si, že jsem vybíravá? Mně to ani nepřijde :-D

3, Jaký je váš oblíbený salát?
Miluji saláty a kdybyste mohli vidět moje navolené obědy ve škole, tak každý týden byste alespoň dvakrát viděli nějaký salát. A jaký mám nejraději? Tak asi Caesar nebo Caprese.

4, Jaké je vaše oblíbené maso?
Miluji kuře a potom také králíka.

5, Jaké jsou vaše oblíbené polévky?
Nemám moc ráda polévky, takže žádná, ale kdybych si musely vybrat, tak zvolím nějaké krémové.

6, Jaký je váš oblíbený typ sendviče?
Sendviče jako takové moc nejím, ale kdybych k nim počítala bagety, tak rozhodně Caprese.

7, Jaký je váš oblíbený chléb?
No, moc chléb nemusím. Radši mám rohlíky a housky, ale nejradši mám asi lámankový.

8, Jaká je vaše oblíbená zmrzlina?
Když jsem byla malá, milovala jsem čokoládovou, což se u mě postupem času změnilo. Nyní je to rozhodně kávová. 

9, Jaká je vaše oblíbená "fast food" restaurace?
McDonald´s.

10, Jaká je vaše oblíbená cukrovinka?
Pendreky a čokoláda.

11, Pokud byste mohli jíst jednu potravinu do konce svého života, co by to bylo?
Paprika.

12, Jaký je váš oblíbený druh zeleniny?
Jak už jsem řekla v minulé otázce, tak stoprocentně paprika, meloun, okurka a rajče.

13, Jaký je váš oblíbený druh ovoce?
Tato otázka je pro mě velmi záludná, protože druhů ovoce, které mám ráda, je mnoho, ale ty nedůležitější pro mě jsou borůvky, maliny, kiwi, banány a jahody. Určitě vím, že jsem něco zapomněla, ale tyto jsou ty hlavní.

14, Jste vegetarián?
Nejsem, a ani bych být asi nemohla.

15, Vaříte rádi?
Ale jo, vařím ráda, ale ten nepořádek po mně nenávidím.

16, Umíte vařit?
No na tuto otázku odpovím asi takhle. Před pár měsíci jsem místo pěti lžic cukru, přidala pět lžic soli, a pak jsem se ještě divila, proč je to jídlo tak hnusné. Tak, co myslíte? Ne vážně neumím vařit.

17, Už jsi někdy dělala večeři?
Ano.

18, Líbí se ti experimentování s jídlem?
Upřímně. Ne, přijde mi to ve většině případech nechutné, ale mám jednu kombinaci, kterou bych chtěla vyzkoušet, ale vždycky na ni zapomenu. Pokud jste viděli pohádku Ratatouille, tak jste viděli, jak myšák (nebo krysa, vážně netuším, co to je) jedl sýr s jahodou a říkal, jak je to dokonalá kombinace. No a přesně od té doby to chci vyzkoušet, nějak jsem se k tomu ale nedostala

Tak to by bylo všech osmnáct otázek. Originálně v tomto tagu je jich dvacet, ale dvě jsem vyřadila, protože mi nepřišli tak zajímavé. Otázkami jsem se inspirovala na blogu terrmarkova.blogspot.cz. Určitě mi v komentářích na nějakou otázku odpovězte a mějte se krásně. 



Evelin

Komentáře