Než jsme se odcizili

 Autor: Renée Carlino

Originální název: Before We Were Strangers

Počet stran: 288

Nakladatelství: Ocelot


Kniha Než jsme se odcizili (odkaz na knihu ZDE) vypráví o dvou lidech Mattovi a Grace, kteří se už pár let znají, ale na dlouhých dvanáct let jejich vztah ochladl a nevídali se. Příběh čtenáře dostává do současnosti, kdy Matt neprožívá úplně nejjednodušší období a ve jeho životě se neděje nic, co by ho těšilo, jak po profesionální stránce, tak po té osobní. Jednoho dne ale narazí na svou starou známou Grace a všechno se mění. S hlavními hrdiny se dostáváme do minulosti, kde zjišťujeme, co se vlastně stalo, a proč už si nejsou tak blízcí.

Knihu jsem dostala na recenzi od Megaknih (odkaz ZDE) a chci jim za to moc poděkovat, jelikož bych se stoprocentně bez nich k takové knize nedostala a byla by to obrovská škoda, protože Renée Carlino je neskutečně talentovaná autorka.

Samozřejmě je to romantická kniha, kde už od začátku víte, jak dopadne. Ale na druhou stranu je to také kniha, která vás vezme za srdce a vy se budete při čtení jako "blázínci" usmívat. Je pravda, že někdy byl hlavní hrdina na pěst, ale pouze v situacích, kdy upřímně si ani neumím představit své vlastní chování, takže ano, dá se to chápat. A proto jsem tuto skutečnost ani do hodnocení nezařadila. 

Co se týče stylu autorčina psaní, byl opravdu skvělý. Stránky vám ubíhaly pod očima, ani člověk nevěděl jak. Všechny kapitoly vás ještě více navnadily na ty nadcházející a nejde to zastavit.. Pravdou je, že se našlo pár krkolomných frází, které ale nemůžu autorce zazlívat, protože to také může být jen chyba překladatele. 

Je to kniha, která mi opravdu něco dala a vyvolala ve mně spoustu pocitů. Jednou večer, když jsem se koupala, jsem knihu dala příteli, aby mi chvíli četl a po pár stránkách se rozbrečel. Vůbec jsem nechápala, protože projevovat emoce u něj není na denním pořádku, ale tahle kniha ho v něčem neskutečně sebrala.

Jestli vás nenalákalo celé tohle opěvování, tak už nevím, co jiného. Opravdu si stojím za tím, že se tahle kniha bude líbit spoustu lidem a je mi upřímně líto, že i přes skvělá hodnocení, jak u nás, tak v zahraničí, není nikde vidět. Je zapadlá mezi obrovským množstvím knih a to pouze kvůli méněznámému nakladatelství. Není to fér, a proto chci na tuto knihu upozornit a dostávat ji více do podvědomí.

Jde po této recenzi kniha do vašeho nákupního košíku? Znáte nějakou další knihu, která zapadla a je to obrovská škoda?






S láskou


EVELIN MONDE

Komentáře