Sága

Autor: Fiona Staples, Brian K. Vaughan
Originální název: Saga, Vol. 1
Počet stran: 168
Nakladatelství: BB art





Po hodně dlouhé době jsem tady s novou recenzí. Tentokrát na knihu, respektive na typ knihy, kterou jste u mě ještě neviděli. Jedná se totiž o komiks. Na začátku letošního roku jsem si řekla, že bych chtěla zkusit něco úplně nového. Takže když jsem si jako každý rok psala do Megaknih o knihu na recenzi, vybrala jsem si právě Ságu. 
Ságu vymyslel autor Brian K. Vaughan, který má za sebou spoustu knižních respektive komiksových bestsellerů, které jsou známé po celém světě. (odkaz na další díla naleznete ZDE)

Tento komiks vypráví příběh z jiného světa. Respektive z vesmírného světa, kde poznali lásku dva lidé z rozdílných táborů války, která v tomto světě už několik let panuje. Spolu zplodili potomka, což je pro jejich národy nepřípustné, a proto jsou pronásledováni na každém kroku. Jak jejich útěk před svými vlastními lidmi dopadne?

Hned jak jsem knihu otevřela lehce jsem se zděsila, jelikož některé ilustrace jsou velice vulgární a prostě a jednoduše je tam vidět všechno. :D To mě ale neodradilo a pustila jsem se do čtení. Co k tomu říct, je to taková jednohubka, která je naprosto skvělá, ale s ohledem na finanční stránku mi komiksy přijdou jako nejméně výhodné knihy spolu s moderní poezií. Každopádně pokud je vám tahle stránka věci jedno nebo komiksy máte rádi a nějakým nedorozuměním jste se k této oceňované knize nedostali, tak byste to měli co nejrychleji napravit, protože přicházíte o hodně,

Vlastně se mi nakonec líbilo, jak si tento komiks nebere servítky a zobrazuje věci, tak jak jsou. Určitě to nemá na klasickou beletrii, ale jako zpestření, kdy máte chuť na něco nového je to super. Co se týče ilustrací, tak ač mně se líbily, tak je nedokážu plně posoudit, protože nemám žádné jiné srovnání.

Do dalších dílů se nejspíš pouštět nebudu, i když se mi kniha velice líbila, ale z té zmiňované finanční stránky, je to pro mě až moc za knihu, kterou mám přečtenou za dvacet minut.
Za poskytnutí knihy na recenzi děkuji Megaknihám (odkaz na knihu ZDE). Na konec tomuto komiksu dávám plný počet hvězdiček, jelikož jsem mu až na cenu neměla, co vytknout.

A co vy, vystupujete někdy ze své čtecí komfortní zóny?






Komentáře