10 nejoblíbenějších filmů

Po docela dlouhé době opět píšu nějaký článek a je to docela nezvyk. Jelikož jsem docela fanatik na filmy, tak jsem vám chtěla dát pár typů na filmy, které jsou moje nejoblíbenější. Byla bych ráda kdyby jste mi napsali do komentářů, jaký je váš nejoblíbenější film. Myslím, že těchto článků moc nikdo nepíše a je to velká škoda, protože inspirace je to nejlepší, co může být. Ještě chci říct na jaký žánr se většinou dívám. Nejvíce to budou romantická, válečná dramata, ale dokážu se dívat i na tyto žánry samostatně. Tak a konec vykecávání jdeme na to.






10. Bezpečný přístav
Žánr: Drama, mysteriózní, thriller, romantický
V originálu: Save Haven
Tento film je o mladé Katie, která má spoustu tajemství, a proto se přistěhuje do malé vesničky, kde o ní nikdo nic neví. Chce začít od začátku a poznat nové lidi, což se jí také daří, ale její tajemství stoupají na povrch.
Tento film má na Československé filmové databázi pouze 66%, což mi přijde jako velmi málo, ale za mě je to jeden z nejlepších filmů, které jsem viděla.

9. Forrest Gump
Žánr: Drama, komedie, romantické
Forrest Gump je obyčejný kluk, který neměl lehké dětství a to se s ním táhlo do dospělosti. V tomto filmu se spolu pojí válka a láska. Příběh probíhá mezi několika lety.
Znáte to podle mě už všichni. Je to hezký film a zase patří k těm nejlepším, ale na to že má hodnocení 95% se mi až tak nelíbil.

8. Romeo a Juliet
Žánr: Romantický, drama
Je to klasický příběh, který známe všichni je velmi dobře zpracovaný a moc vám ho doporučuji. Ten který jsem viděla já je z roku 2013.

7. Věčně mladá
Žánr: Drama, romantický
Příběh se odehrává v průběhu let, kdy v roce 1936 se Adelaine přihodí nehoda. Od té chvíle nestárne. Každých pět let se musí stěhovat a začínat s novou identitou. Jenže potká muže, kterého miluje na tolik, že odcházet je těžké.
Ten to film má na ČSFD 77%.

6. Kříž cti
Žánr: Akční, válečné
Ve druhé světové válce nad pustou končinou, kde je vidět pouze sníh se sestřelí německé a britské letadla. Němečtí vojáci najdou opuštěný srub jako první, a když po pár hodinách přichází Britové nejsou z toho nadšeni, ale berou je jako své zajatce. Ve srubu se ale nemohou schovávat navždy.
Tento film je úžasný, doslova. Myslela jsem, že když tam není romantika, tak se vyhnu slzám, ale to byl omyl. 
ČSFD: 81%

5. Deník Anny Frankové
Žánr: Drama, válečný, historický, životopisný
Příběh Anny Frankové známe všichni. Je to židovská dívka, která se v úkrytu a rodiči a ještě jednou rodinou schovává před gestapem, aby nemuseli do koncentračních táborů.
Tento film má více zpracování. Mně se asi nejvíce líbí ten starší, bohužel nevím z jakého je roku. Celý příběh vás navede k tomu, aby jste se zamysleli nad její situací a životem. Nad tím jak dokázala být šťastná i přes všechno zlé.
ČSFD: 81%

4. Co s láskou
Žánr: Romantický, drama
Amanda a Dawson se do sebe zamilovali, když byli na střední škole. Jejich osudu nebylo přáno a byli nuceni se rozejít. Po dvaceti letech se znovu potkávají. Jejich city nevychladly.
ČSFD: 69%

3. Velký Gatsby
Žánr: Drama, romantický
Bohatý muž Gatsby, vyrůstal jako chudý sirotek. Přes válkou se zamiloval do krásné dívky. Teď po dlouhé době se opět shledávají.
ČSFD: 71%

2. Pýcha a předsudek
Žánr: Drama, romantický
Elizabeth potkává velmi bohatého pana Darcyho, který ovšem během několika měsíců velmi zklamal. Potýká se s vlastní pýcha a předsudky. Po nějaké době však otevře své srdce lásce.
ČSFD: 82%

1. Pearl Harbor
Žánr: Válečný, akční, romantický, drama
Rafe je americký letec. V době druhé světové války se zamiluje do sestřičky Evelyn. Jejich lásce není přáno a Rafe umírá. Evelyn z počátku truchlí, ale zamilovává se do Rafova nejlepšího přítele Dannyho.
Toto je můj nejvíc nejoblíbenější film a myslím, že i navždy zůstane. Pokaždé, když ho vidím mě dojme k slzám a to i přes to, že už jsem ho viděla nejmíň desetkrát. Rozhodně vám ho všem moc doporučuji.
ČSFD: 69%

Evelin

Komentáře

  1. Až na ten první, znám všechny. Některé má ráda moc, např.Forresta, některé méně. Ale výběr je dobrý:-)
    www.siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Podle mne je Forrest Gump super film, velmi poučný. Deník Anny Frankové se chystám číst jako knihu, ale film bude také určitě dobrý. A Velký Gastby prostě nej no :) Matěj
    www.cernobilydenik.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Deník Anny Frankové také patří mezi mé nejoblíbenější filmy, ale na první příčce je u mě Hunger Games :).

    OdpovědětVymazat

Okomentovat