Unboxing #1


Tenhle typ článku je na tomto blogu poprvé a já doufám, že ho budu dělat častěji, protože mi přijde, že i mě samotnou baví koukat na unboxing u ostatních blogerů a být vždy napnutá, co se v balíčku skrývá. Tenhle balíček mám nafocený už od začátku července, takže se omlouvám za zpoždění, ale snad to nevadí. Jinak objednávala jsem knihy z e-shopu Martinus.cz.



Chvilka napětí....


První co vytahuji je Harry Potter a Kámen mudrců. Ano, vím. Jsem obrovská ostuda, protože jsem do této doby tuto sérii nečetla. Ale něco mě tento rok trklo do hlavy a mě začal zajímat důvod, proč je tato kniha tak moc opěvovaná. No popravdě teď už to vím. Moje postřehy už jste si mohli přečíst ve článku Červencová společnost.


Malý život od Hanyi Yanagihary (myslím, že jsem to špatně vyskloňovala, ale tak nevadí) bude jedno velké tajemství, ale doufám, že i tak se mi bude líbit. Jedná se o knihu plnou velkých a důležitých témat z prostředí studentského života v New Yorku. Co mě na této knize ale zarazilo je formát, ve kterém je vydávána, jelikož oproti ostatním Odeonovkám ze Světové knihovny Odeon je obrovská.



Trocha odbornější literatury v podobě Zlodějů knih. Vybrala jsem si ji, protože jak jistě už víte, miluju příběhy z druhé světové války, a tak abych jen nezůstala u fikce, chci zjistit i něco reálnějšího. Zloději knih vypráví o knihách, které Němci kradli a často nechávali i pálit.


Ano. Přesně jsem o tom mluvila. O té mé malé úchylce na válečné knihy. Tohle je jedna z nich. Tak nějak jsem pochopila, že by to mělo být pokračování knihy Krycí jméno Verity, kterou mám doma a už dlouho se na ni třesu, ale čas bohužel hraje proti mně. Přesto jsem se rozhodla koupit si i další díl Rose pod palbou.


Poslední knihou tohoto článku je také pokračovaní. Toto je ale více speciální, jelikož jsem první díl četla a patří mezi mé nejoblíbenější příběhy. Život po tobě od Jojo Moyes je obehnán takovými rozpaky. Mnoho čtenářů totiž neví, jestli číst dál, jestli se chtějí dozvědět o Louise něco nového, něco bez Willa nebo ne. A já jsem si taky nebyla úplně jistá, ale nakonec jsem si řekla, že to přeci jenom zkusím.


A jsme na konci. Celkem to tedy bylo pět knih a jedna knihotaška. Ze všech přírůstků mám ohromnou radost a už teď se na ně moc těším. Doufám, že se vám článek líbil. Za každý komentář a nový odběr skáču metr do vzduchu, no možná jsem jen vděčná, skákat mi moc nejde.
Každopádně mi určitě dejte vědět, jakou knihu jste si za poslední dny koupily vy, a já se těším na ohlasy k novému formátu.

S láskou
Evelin Monde

Komentáře

  1. Krásné kousky :-) Tento typ článků mám taky ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné nové kousky :) hlavně to nové vydání Harryho je úžasné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už mám objednaný i druhý díl a ten je také nádherný :)
      Evelin Monde

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Moc děkuji za komentář, od tebe vždycky potěší :)
      Evelin Monde

      Vymazat
  4. Krásné knihy! Plátěnka je super ! <3 užij si ty krásky!!
    All about Candys life

    OdpovědětVymazat

Okomentovat